23 Temmuz 2010 Cuma

Yeni yeni yeniden...

Uzuuuuuun çoook uzun bir ara oldu. 1 değil tam tamına 2 sene oldu yazmayı bırakalı. Şimdi tekrar blogumu açınca kendimi garip hissettim. Daha evvel yazdıklarımı sildiğime de pişman oldum.

Hatta Çınar ve Öykücü ile ne derin mevzulara girmiştik bir aralar. Geri dönüş diye yazdıktan sonra ise ilk yorum bırakanların onlar olduğunu görmek, unutulmadığımı bilmek ne güzel bir şey. Ben de seneler boyunca onların sessiz takipçileri oldum aslında. Hiç kopmayan bağlar işte.

Silmişim yazdıklarımı evet. Zaten yepyeni bir sayfa açtım kendime. Bu sayfayı çok sevdiğim biri ile doldurdum. Geçen sene tam bu zamanlarda tanıştığım biri ile evliyim. Üstelik yeni gelinim. Daha 2 haftalık :)

11 Temmuz'da gerçek sevgiyi bana öğreten, fedakarlık nedir onu gösteren, tüm şımarıklıklarıma, kaprislerime rağmen beni seven ve en az onun beni sevdiği kadar benim de onu sevdiğim biriytle evliyim şu an.

Dedim ya, gerçekten yeni hayat. Yeni ev, yeni yaşam...

Bundan böyle de yeni yaşamımla bu sayfalarda olacağım. Değişmeyen bir tek benim. Sıdıka aynı Sıdıka :)

3 Yorum:

saat: 23 Temmuz 2010 07:37 , Blogger Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

iyi ki döndün Sıdıka :)) zevkle izlediğim blogların terk edilmiş evler gibi ıssız olması çok dokunuyor bana.

bu arada tebrik ederim, mutluluklar

 
saat: 23 Temmuz 2010 11:08 , Blogger Öykücü dedi ki...

Ay valla yağlarım eridi.Çok çok mutlu oldum:))Enişteme çok selamlar:))

Öptüm.

 
saat: 2 Ağustos 2010 01:49 , Blogger cinar dedi ki...

vaaaaaaaay inanmıyorum yaaaa :) sessizliğinin sebebi buydu demek! ne güzel, çok sevindim :) böyle sessizliklere can kurban. o geçen iki sene içinde ben de doğum yaptım, şimdi bir aylık anneyim, ben de çok yazamıyorum o yüzden bu aralar :) güzel yeniliklerini yazmaya devam et, bizi 2 senelik bir arayla kendinden mahrum etme yine oldu mu? yazılarını özledim. çok çok mutlu olun inşallah o çok sevdiğin eşinle birlikte :) çok öpüyorum..

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa